środa, 29 lipca 2009

Kiedy najlepiej brać urlop?

Wakacje okres ogórkowy. Zebranie pracowników.

Menago zabiera głos:

- Chciałam wam powiedzieć, że zgodnie z odgórnymi zaleceniami zarządu wszyscy pracownicy muszą wykorzystac zalegle urlopy do połowy sierpnia.

K. ty masz najwięcej zaległego urlopu w związku z tym musisz koniecznie brać wolne w każdy poniedziałek i piątek. Jasne?

K: - Ale ja chciałam wziąć cały urlop na początku sierpnia i w lipcu to nie mam co ze sobą zrobić

Menago: Nie interesuje mnie to. Masz iść na urlop czy Ci się to podoba czy nie! Pozałatwiaj sobie sprawy w urzędach, czy co tam możesz sobie porobić.

Minął tydzień....

Menago zabiera głos:

- Nie może być tak, że ciągle was nie ma.

K. jak ty sobie wyobrażasz pracę?! Przeciez w lipcu ciagle cię nie będzie?! To nie może tak być, że ty jesteś w pracy tylko przez trzy dni w tygodniu...

K: Ale jak to?

Menago: Tak to! Musisz część tych swoich urlopów odwołać, bo tu trzeba pracować.

K: Ale ja już zaplanowałam wizytę w administracji spółdzielni mieszkaniowej na ten piątek...

Menago: No to załatw w tym tygodniu, a od przyszłego masz chodzić normalnie do pracy!


... Ciekawe co będzie za tydzień...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz