wtorek, 29 września 2009

Komediodramat na cztery osoby (w tym dwie nowe)

Jakby ktos nie wiedział o co chodzi to tu znajduje się pierwsza częsć tej historii.

Bojów o działkowy ogródek ciąg dalszy.
Tym razem moja familiada  postanowiła wybrać się na spacer w tamte okolice. Mają blisko, więc poszli z buta obczaić co i jak.
Oczywiscie moja matka nie byłaby sobą, gdyby nie rozpętała sąsiadom wojny o ten nieszczęsny ogródek, który sobie zrobili na naszej działce. Widać takie sprawy trzeba załatwiać na bardzo niskim poziomie - a nikt tak jak ona nie jest w stanie tego zagwarantować.
Po obejrzeniu dokładnie wszystkich roslin zagadała do sąsiada-siewcy, który kręcił się po podwórku.
Matka: - Panie czemus pan tu zasiał jakies krzaki skoro sobie nie życzymy?
Sąsiad-siewca: - Jak to ludzie nie docieniają tego co ładne. Zasiałem przecież ładne rosliny. Wczesniej byly same krzaki. O! Niezapominajki tu są, rododendron - o tu! (mówiąc to wskazuje palcem)
Matka: - Panie ja tu widzę, że żes pan posiał orzecha i różne roslinki wieloletnie! (na jego wskazania palcem matka wyrywa krzaki, które on posiał). Poza tym dbaj pan o swoje podwórko!! A w ogóle to skąd wiadomo, że my chcemy akurat takie?!
Sąsiad-siewca: - Wy ludzie to nie potraficie docenić jak cos jest ładne!
Matka: - Chuj mnie obchodzi czy to jest ładne! Jutro przychodzę i resztę wyrywam, a co mi się spodoba to wykopuję!
Syn sąsiada-siewcy: - Chodź ojciec nie gadaj z nią, bo ona jest psychiczna!
W tym momencie wkracza mój ojciec-hero!
Ojciec-hero: - Uuuu ważaj gówniażu jak się zwracasz do starszych!! (ojciec się trochę jąka)

W ten oto sposób moi starzy pokazali niesfornym sąsiadom gdzie ich miejsce. Dzis jadą po swoje roslinki. :)

3 komentarze:

  1. a juz Cie miałam zapytać czy jest ciąg dalszy historii Rodziny Chwastów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre :) Chociaż w sumie trzeba było matke na krucjate wysłać jak były pomidory. Byłoby na sałatke. A rododendron się nie nada.
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  3. Matka powiedziała, ze zabierze sobie cyprysiki i orzecha i posadzi na działce na mazurach!!!

    OdpowiedzUsuń